Преди да продължите регистрацията и приемете правилата и условията, моля, прочетете внимателно настоящия документ. Съгласието ви с тези правила и условия, или началото на използване на услугите AuroraPOS означава, че като потребител, считано от датата на по-ранното събитие, приемате задълженията относно сроковете и условията, описани по-долу.
Тези Общи правила и условия, включително политиките, насоките и инструкциите, посочени тук, („Общи условия“) са споразумение между „СИС Технология“ АД, ЕИК 200510279, със седалище и адрес на управление гр. Варна 9009, Бизнес Парк Варна, сграда В1, ет. 4 („СИС Технология„, „ние“, „наш“ или „нас“) и Вие, физическо лице, действащо като едноличен търговец, юридическо лице, неперсонифицирано дружество или друг субект от друга страна, който е заредил домейна aurorapos.eu в браузера си или по друг начин получава достъп до съдържанието на сайта aurorapos.eu, създал е акаунт при нас („Потребител“, „Търговец“, „Вие“ или „Ваш“), който акаунт управлява достъпа до и използването на нашите услуги, включително мобилно софтуерно приложение („Мобилно приложение“), хардуер, нашите уебсайтове („Уеб сайт“) и други продукти и услуги, предоставяни под марката AuroraPOS (заедно наричани „Услуга(-и)“ / „Продукт(-и)“).
Ако не сте съгласни с тези Общи условия, които се отнасят за Вас (или ако нямате право да обвързвате конкретно юридическо лице или друг правен субект, който представлявате), Вие нямате право да осъществявате достъп или да използвате Услугите.
Когато е приложимо, Вие поемате отговорност да гарантирате, че всеки от Вашите служители или други представители, използващи Услугите от Ваше име, е прочел, разбрал и приема да бъде обвързан от тези Общи условия.
Собственик на съдържанието на Уебсайтовете aurorapos.bg и aurorapos.eu, и на Мобилното приложение AuroraPOS e „СИС Технология“ АД – дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, с ЕИК 200510279, със седалище и адрес на управление гр. Варна 9009, Бизнес Парк Варна, сграда В1, ет. 4.
СИС Технология, чрез Уебсайта и чрез Мобилното приложение, предоставя на Потребителите система за управление на малки търговски обекти от ново поколение, съчетаваща в себе си най-важните и използвани модули и функционалности, осигуряващи плавно протичане на търговската дейност, както и адаптация на бизнеса към съвременната технологична среда, като осигурява достъп до информация и бази данни чрез интернет свързаност, създаване, съхраняване и обработка на електронни документи. Потребителите имат възможност да въвеждат и редактират номенклатури, проследяват движението на паричния поток, както и да генерират множество справки с графично представяне.
Мобилното приложение, разработено за Android-устройства, включва всички необходими функции за осъществяване на продажбите от Търговеца, като посредством Bluetooth-връзка е възможно управление на касови апарати, везни, скенери, терминали за приемане на плащания и др.
Чрез Уеб-базираната система се осъществява мониторинг на основни показатели, необходими за ефективен контрол на бизнеса.
При използване на предоставяните услуги Потребителят се задължава да спазва настоящите Общи условия, както и всички други условия, произтичащи от законодателството на Република България и международното право, дори и да не са упоменати в настоящите условия.
За да използвате Услугите, трябва да създадете акаунт при нас – „AuroraPOS акаунт“ – като акаунтът се създава само чрез Уебсайта. Можете да създадете само един акаунт в AuroraPOS. Може да се регистрирате като едноличен търговец, като дружество или друг правен субект, приет от нас. Ако създадете акаунт в AuroraPOS като едноличен търговец, вие ни гарантирате, че не действате от името или в полза на някой друг. Ако създадете акаунт в AuroraPOS като юридическо лице или друг правен субект, вие ни гарантирате, че сте надлежно упълномощени да създадете акаунт в AuroraPOS от името на това дружество или бизнес субект.
Ако създадете акаунт в AuroraPOS като юридическо лице или друг правен субект, термините „Потребител / Търговец“, „Вие“ или „Ваш“ ще означават Вас, физическото лице, както и самото юридическо лице или другия правен субект.
Ако се регистрирате от името на юридическо лице или друг правен субект, Вие декларирате, че сте законен представител на юридическото лице или правния субект, че сте упълномощен да предоставяте всякаква информация за бизнеса и че приемате тези Общи условия от името на юридическото лице или правния субект.
От Вас ще се изисква да предоставите имейл адрес и да зададете парола за достъп до своя акаунт в AuroraPOS и Услугите. От Вас също може да се изисква да предоставите определена информация за Вас и Вашия бизнес, включително Вашето име, регистрирано търговско наименование, регистриран адрес и др.
Трябва да предоставите точна и пълна информация, когато създавате своя акаунт в AuroraPOS. Трябва също така да се уверите, че цялата информация, която предоставяте, е и остава точна, пълна и актуална.
Ние си запазваме правото да преустановим Вашия достъп до използването на Услугите и да прекратим Вашия AuroraPOS акаунт, ако ни предоставите неточна, невярна или непълна информация, или ако не спазвате изискванията за регистрация на акаунт.
Вие носите отговорност да гарантирате, че вашият имейл адрес, парола и други персонализирани функции за сигурност, които използвате за достъп до вашия акаунт в AuroraPOS и Услугите („Идентификационни данни на акаунта“), се пазят безопасно и защитено. Трябва да предприемете всички разумни стъпки, за да запазите идентификационните си данни за акаунта в тайна и да не ги споделяте с никого, освен с надлежно упълномощени служители или други представители във Вашия бизнес.
Трябва да ни уведомите незабавно чрез нашия Уебсайт, ако откриете или подозирате, че някои от идентификационните данни на Вашия акаунт са били изгубени или откраднати или че някой друг е използвал или се е опитал да използва Вашия акаунт чрез идентификационните данни без Ваше разрешение. Вие носите отговорност за всички действия, извършвани от името на идентифициран чрез въведени идентификационни данни в Мобилното приложение или Уебсайта, независимо дали такива действия са предприети от Вас, Ваши служители или трета страна. Ние не носим отговорност за загуби или щети, произтичащи от неразрешено ползване на Вашия акаунт.
Вие се съгласявате, че можем по всяко време да актуализираме или модифицираме Услугите. Ние винаги ще се опитваме да ви уведомяваме за всякакви такива актуализации или модификации с разумно предизвестие, като си запазваме правото да прилагаме такива актуализации и модификации с незабавен ефект без предварително известие до Вас.
Вашата възможност да използвате Услугите зависи от услуги, включително софтуерни приложения, предоставени Ви от трети страни (като интернет, трафик на данни, мрежови услуги и решения за точка на продажба (POS)). Такива трети страни може да ви таксуват такси за достъп и използване на такива услуги и приложения за използване на Услугите и вие носите цялата отговорност за плащането на тези такси. Ние не притежаваме, не контролираме и не носим никаква отговорност за услуги или софтуерни приложения на трети страни, които изберете да използвате във връзка с Услугите. Ние не приемаме и не поемаме каквато и да е отговорност или отговорност за работата или сигурността на услуги или софтуерни приложения на трети страни, за невъзможността Ви да използвате Услугите в резултат на услуги или софтуерни приложения на трети страни или за нарушение от Ваша страна на условията на Вашият договор за услуги или софтуерни приложения на трети страни в резултат на използването на Услугите.
По силата на тези Общи условия, на Потребителя се предоставя достъп до Уебсайта, хостван от партньор на СИС Технология. СИС Технология предоставя Услугата на интернет адрес https://aurorapos.eu/ в хоствана виртуална сървърна среда и чрез клиентски софтуер за преносим Android базиран компютър/таблет/телефон, който действа като един от интерфейсите на Услугата.
Въпреки че ще положим разумни от търговска гледна точка усилия, за да предоставяме Услугата непрекъснато, ние не гарантираме, че Услугата ще бъде защитена от прекъсвания, забавяния или грешки, причинени от нашите системи или от трети страни -други доставчици на услуги, общи интернет повреди или форсмажорни обстоятелства. Трябва да ни уведомите без неоправдано забавяне чрез нашия Уебсайт, ако имате някакви прекъсвания, закъснения или грешки в Услугите и да предоставите цялата разумно поискана информация и помощ за идентифициране и разрешаване на такива прекъсвания, забавяния или грешки.
Периодично ще извършваме поддръжка и надграждане на Услугата, което може да доведе до прекъсвания, забавяния или грешки. Въпреки че ще положим разумни търговски усилия, за да ви уведомим предварително за всяка планирана поддръжка, не можем да гарантираме, че такова уведомление винаги ще бъде предоставено.
Въпреки горното, ние Ви гарантираме:
а) че ще бъдат направени всички разумни търговски усилия за поддържане онлайн наличността на Услугата в продължение на поне 99 % от часовете през всеки месец (с изключение на планирани прекъсвания, които са между 01:00 и 04:00 часа, часово време на София, България);
б) функционалността или характеристиките на Услугата могат да се променят, но няма да намалеят съществено през срока на действие на настоящите Общи условия;
Възможно е да се наложи да извършим планирани или извънредни ремонти или поддръжка, или дистанционно да коригираме или надстройваме Продукта, при което е възможно временно да се влоши качеството на Услугата, или да има частично или пълно прекъсване на функционалността. Ние ще се стремим да извършваме такива ремонти или поддръжки по време, което ще предизвика най-малко смущения във Вашия бизнес, в диапазона между 01:00 и 04:00 часа, часово време на София, България.
Ние ще ви предоставим редовни клиентски услуги по имейл, уеб или телефон през нормалното работно време, за да помогнем за разрешаването на всякакви проблеми, свързани с използването на Услугата, Мобилното приложение, Уебсайта и Вашия акаунт в AuroraPOS. Вие носите цялата отговорност за предоставянето на услуги на клиентите си за всякакви и всички проблеми, свързани с Вашите продукти и услуги. Можете да се свържете с нас по всяко време, ако имате някакви оплаквания, свързани с нашите Услуги чрез Уебсайта.
За да използвате Услугата, трябва да изтеглите и инсталирате Мобилното приложение AuroraPOS. Можете да изтеглите приложението от Google Play. Трябва да изтеглите и използвате най-новата налична версия на приложението, включително да изтеглите и инсталирате всички актуализации, които стават достъпни периодично.
Във връзка с Вашия акаунт в AuroraPOS и използването на Услугата, имате възможност да качвате или предоставяте снимки, лога, продукти и други материали или информация („Съдържание“). Вие се съгласявате, че няма да качвате или предоставяте никакво Съдържание, освен ако не сте създали това Съдържание сами или нямате разрешение от собственика на съдържанието да го направите. Можете да модифицирате или премахнете Вашето Съдържание чрез своя акаунт в AuroraPOS или като прекратите своя акаунт, но вашето Съдържание може да продължи да съществува в исторически, архивирани или кеширани копия на продукта и техни версии.
Вие се съгласявате да не качвате или предоставяте Съдържание или по друг начин да публикувате, предавате или разпространявате чрез Услугата какъвто и да е материал, който:
а) е неверен, подвеждащ, незаконен;
б) нарушава задължения или права на което и да е физическо или юридическо лице, включително права на публичност, поверителност или интелектуална собственост;
в) съдържа повредени данни или всякакви други вредни или разрушителни файлове, или
г) по наша преценка, е нежелателен или който може да изложи нас или нашите клиенти на вреди или отговорност от всякакво естество.
Вие приемате ползването на Продукта на СИС Технология, посочен в Уебсайта, при условията на Тестови период (срок) или Заплатен период (абонамент) за ползване на Продукта.
Тестови период: Тестовият период започва да тече от датата на завършена регистрация от Потребителя на Уебсайта в даден месец и продължава до последното число на следващия календарен месец или до извършването на 100 (сто) касови операции, в зависимост от това, кое от двете изброени събития настъпи първо. По време на Тестовия период, предоставеният достъп до Продукта отговаря на услугите, които се предоставят при абонаментен план Standard. След изтичане на тестовия период и ако потребителят не е заплатил абонаментен план, СИС Технология спира достъпа до продукта.
Заплатен период (абонамент): По време на Тестовия период или непосредствено след неговото изтичане, Потребителят, по негов избор, може да премине към един от следните абонаментни планове:
– Standard
– Advanced
– Premium.
Преди да се премине към ползването на избран абонаментен план, Потребителят следва да заплати еднократна лицензионна такса за предоставените права за ползване на Продукта, в размер, определен на Уебсайта.
Конкретните абонаментни планове и дължимите такси за тези планове са посочени в Уебсайта.
При избирането на конкретен абонаментен план и заплащане на съответната абонаментна такса, Потребителят получа право да ползва услугите, предоставяни по изпрания план за период от едни календарен месец. След изтичане на периода на платения абонаментен план, Потребителят може да промени първоначално избрания план като премине към по-висок или по-нисък абонаментен план. Не е необходимо ежемесечно да се избира конкретен план и да се заплаща ежемесечно съответната абонаментна такса, а Потребителят може за определен брой месеци напред да избере абонаментен план за всеки месец и еднократно да заплати кумулираната сума за определените месеци и съответните абонаментни планове.
По време на срока на ползване на Продукта, СИС Технология предоставя на Потребителя ограничен, неизключителен, непрехвърляем, без право на сублицензиране, отменим лиценз за ползване на Продукта. Ползването на Продукта включва Уебсайта, Мобилното приложение, софтуер, програми, документация, инструменти, интернет базирани услуги, компоненти и всякакви актуализации (включително поддръжка на софтуера, информация за услуги, помощно съдържание, корекции на грешки или версии за поддръжка) към тях.
В случай на дефиниране на допълнителни Потребители (служители), същите имат право да ползват Продукта съгласно условията, изложени в настоящите Общи условия. Вие приемате, че всички права, собственост и други законови интереси, свързани с правото на интелектуална собственост на Продуктите, както и всички изменения, разширения, скриптове и други производни на Продуктите, предоставяни или разработени от СИС Технология са изключителна собственост на СИС Технология.
Услугите са лицензирани и не се продават. Ние си запазваме всички права, които не са ви предоставени изрично в тези Общи условия. Услугите са защитени от авторски права, търговски марки, търговски тайни и други закони за интелектуална собственост. Между Вас и нас ние притежаваме собствеността, авторските права и други световни права на интелектуална собственост върху Услугите и всички копия на Услугите. Нито тези Общи условия, нито каквито и да е допълнителни условия ви предоставят права върху нашите търговски марки или марки за услуги.
Вие не можете, нито можете да разрешите на трета страна да извърши някои от следните дейности:
а) да се декомпилират, отделят части, или по друг начин да се извършва обратен инженеринг или да се правят опити за възстановяване или разкриване на сорс код, основни идеи, алгоритми, файлови формати или програмна или оперативна съвместимост на интерфейси на Продукта по какъвто и да е начин;
б) да се разпространяват вируси или друг вредоносен или зловреден компютърен код чрез или в Продукта;
в) да се осъществява достъп или да се наблюдава материал или информация в нашите системи, чрез използване на ръчен процес или робот, скрепер или други автоматизирани средства;
г) да се премахват каквито и да са идентификационни данни, белези за авторски права или други упоменавания в Продукта;
д) да се продават, лицензират, заемат, прехвърлят, сублицензират, да се предоставя достъп или по друг, начин изцяло или частично, да се прехвърля или разкрива Продукта на която и да е трета страна;
е) да се използва Продукта за таймшеъринг, сервизно бюро или хостинг, или по друг начин да се ползва, препродава, предоставя, разпространява или прехвърля, или да се разрешава на други лица да ползват Продукта в своя полза, или в полза на трети лица;
ж) да се модифицира софтуера или да се включва в друг софтуер, или да се създава производна разработка на която и да е част от Продукта;
з) да се използва продукция или друга информация, генерирана от Продукт, за каквато и да е друга цел, различна от тази, предвидена в настоящите Общи условия;
и) да се използва Продукта за каквато и да е употреба, различна от вътрешно- фирмената бизнес употреба на Потребителя;
й) да се използват неоторизирани модифицирани версии на Продукта, включително, без ограничение, с цел изграждане на подобен или конкурентен продукт или услуга, или с цел получаване на неоторизиран достъп до Продукта;
к) да са използва Продукта по какъвто и да е начин, който противоречи на действащите местни или Европейски закони, включително, без ограничение, отнасящото се до неприкосновеността на личния живот, защитата на лични данни, електронни съобщения и антиспам законодателство. СИС Технология си запазва всички права, с изключение на изрично лицензираните тук, върху Продукта, всички негови копия, производни и подобрения, както и върху цялата свързана документация и материали.
Срокът на предоставяне на Услугата е периода от време, който започва да тече от датата на регистрация чрез активиране на акаунта на Потребителя (след приемане на изискванията на настоящите Общи условия) чрез Уебсайта до момента, в който ползването на Продукта е прекратено на основание на някоя(-и) причини, посочени в настоящите Общи условия.
Потребителят има право по всяко време до поиска прекратяване и заличаване на регистрацията, чрез подаване на молба, адресирана до СИС Технология, включително и по електронен път чрез изпращане на имейл на официалния адрес за кореспонденция. В този случай СИС Технология прекратява регистрацията и заличава регистрационните данни. Прекратяване на регистрацията на Потребител с платен абонаментен план по желание на Потребителя преди да е изтекъл срокът, за който е налице платен абонаментен план не е основание за възстановяване на сумата (или част от нея), заплатена от Потребителя на СИС Технология.
СИС Технология не носи отговорност ако след изпълнението на тази молба Потребителят изпадне в положение да не може да отговори на законови разпоредби, изискващи достъп до информация от компетентни проверяващи органи – цялата отговорност се носи от Потребителя. В този случай СИС Технология може да запази данни за своята отчетност по отношение на хронологията на взаимоотношенията с Потребителя.
13.1. СИС Технология и Потребителят съхраняват като поверителна цялата информация, получена от друга страна в съответствие с, или във връзка с тези Общи условия, когато разкриващата страна я посочи и идентифицира като патентована и / или поверителна. Наред с това няма да се възползват от поверителната информация, освен когато това е необходимо, за изпълнение на съответни задължения по условия и по време на срока на настоящите Общи условия. Всяка договаряща се страна разглежда сроковете и условията на настоящите Общи условия като поверителни; независимо от това, всяка от страните може да разкрие такава информация поверително на своите непосредствени правни и финансови консултанти, според обичайния ход на бизнеса на тази страна. Независимо от гореизложеното ограниченията, посочени по-горе, не се отнасят за:
а) информация, известна преди това на получаващата страна, без позоваване на Поверителна информация на разкриващата страна;
б) информация, която е, или става обществено известна без неправомерно действие на получаващата страна;
в) информация, която е разработена независимо от някоя от страните;
г) информация, която се изисква да бъде оповестена съгласно действащото законодателство. Гореизложеното също така не възпрепятства СИС Технология да използва името и / или търговската марка на Потребителя в своите маркетингови материали или данните на Потребителя на съвкупната си, анонимна, база.
13.2. Задължително оповестяване по закон – получателят може да разкрие поверителна информация до степен, изисквана задължително от закон или съдебно разпореждане, като в такъв случай предоставя на разкриващата страна предварително тази информация, за да потърси съответна защита. СИС Технология разкрива само ограничена информация, която е задължителна за оповестяване по закон или съдебно разпореждане.
14.1. Потребителят декларира и гарантира, че към момента на регистрацията и през целия срок на предоставяне на Услугата:
а) е напълно упълномощен да приеме настоящите Общи условия както и че той и всички други потребители и негови служители са напълно упълномощени да ползват Продукта;
б) спазва и всички други потребители и служители спазват и ще продължат да спазват всички приложими закони и разпоредби, отнасящи се до тяхната дейност и свързани дейности, включително, но не само, законите за неприкосновеност на личния живот и данни;
в) ако той или който и да е негов служител импортира списъци в Продуктите с цел изпращане на електронни съобщения (напр. имейли, текстове) към такъв списък или събира електронни адреси за целите на изпращане на електронни съобщения, то всяко лице в този списък вече е приело да получава промоционални електронни съобщения от Потребителя и че съдържанието на такива съобщения ще е в съответствие с приложимите закони и разпоредби.
14.2. Потребителят се задължава да обезщети, защити и освободи СИС Технология и неговите ръководители, служители и дистрибутори от и за всякакви загуби, разходи, отговорности, щети и разноски, включително адвокатски хонорари в разумни граници (общо наричани по-долу „Разходи“), доколкото тези разходи са доказано дължащи се на нарушение от страна на Потребителя или на негов служител, независим изпълнител или негов партньор, на която и да е декларация, гаранция или друго задължение, посочени в тези Общи условия.
14.3. Потребителят и всеки от неговите служители се съгласяват да спазват всички изисквания на СИС Технология и всички закони, правила и разпоредби, свързани с ползване на Продукта.
14.4. Всяко нарушение на която и да е подточка на т. 14 може да доведе до загуба на функции, включително заличаване акаунта на Потребителя. Потребителят се задължава да обезщети СИС Технология за всички разходи, глоби или щети, понесени от дружеството поради нарушения от стара на Потребителя или негов служител на която и да е клауза от настоящата т. 14.
Вашата поверителност и защитата на Вашите данни са изключително важни за нас. Вие потвърждавате, че сте получили и сте прочели изцяло условията на нашата Политика за поверителност, включени в тези Общи условия чрез препратка, която обяснява как и за какви цели събираме, използваме, съхраняваме, разкриваме и защитаваме информацията, която ни предоставяте. Ние използваме и защитаваме информацията на Потребителя, включително информация, предавана чрез Продуктите, по реда на Политиката за поверителност на СИС Технология, публикувана на Интернет адрес https://sistechnology.com/.
Потребителят изразява съгласие и дава позволение на СИС Технология да ползва и да споделя с трети лица нелични данни за изграждане на анонимни профили на данни, предоставяне на сегментирана маркетингова информация, създаване на съвкупни статистически отчети и за подобряване на настоящи и нови продукти и услуги.
16.1. Прекратяване поради нарушение. В случай на съществено нарушение на настоящите Общи условия от която и да е от страните, изправната страна може да прекрати действието на Общите условия и предоставянето на Услугата с писмено известие до страната-нарушител, в което да уточни естеството на нарушението с разумни подробности и да заяви намерение за прекратяване. Ако нарушението не е отстранено в рамките на периода, изтичащ тридесет дни от връчване на известието за прекратяване, то действието на Общите условия и предоставянето на Услугата се прекратява автоматично. Независимо от изложеното по-горе, ако Потребителят наруши съществени разпоредби в настоящите Общи условия, включително ограниченията за лицензиране, условията за плащане, или изискванията за поверителност, то СИС Технология може незабавно да спре или прекрати ползването на Продукта от Потребителя. Всяко прекратяване от подобен род не освобождава Потребителя от задълженията му по тези Общи условия и не му дава право на каквото и да е възстановяване на извършени от него по-рано плащания.
16.2. Прекъсване. Ние можем незабавно да прекъснем достъпа на Потребителя до Продукта без предизвестие, ако по свое усмотрение счетем, че:
а) това е задължително по закон;
б) Потребителят е нарушил настоящите Общи условия;
в) има риск за сигурността или поверителността на Потребителя.
16.3. Ефект от прекратяването. При прекратяване на действието на настоящите Общи условия, Потребителят преустановява употребата на Продукта. Независимо от гореизложеното, прекратяването на предоставянето на Услугата СИС Технология не ограничава задължението на Потребителя да заплати всички приложими такси. Клаузите, които вменяват задължения на Потребителя и след прекратяване на Услугата продължават да са в сила и след прекратяване действието на настоящите Общи условия.
16.4. Данни на клиента. Потребителят разбира и се съгласява, че СИС Технология няма контрол върху съдържанието на данните, които Потребителят подава за обработка или съхранение от СИС Технология в негова полза. Потребителят е отговорен за поддържане на подходяща сигурност, защита и архивиране на неговите данни и софтуер, включително ползване на подходящо резервно копие и архивиране. Потребителят е отговорен за законосъобразната обработка на лични данни на клиенти на Потребителя. Потребителят разбира и се съгласява, че СИС Технология не носи отговорност за загуба или увреждане на данни на Потребителя. Потребителят се съгласява, че след прекратяване на неговия акаунт или след изтичане на 6 (шест) месечен срок, за който Потребителят не е платил Услугата, СИС Технология може незабавно да деактивира акаунта на Потребителя и да изтрие неговите данни. Освен това Потребителят се съгласява, че СИС Технология не носи отговорност пред него, нито пред трети лица за прекратяване достъпа до Продукта или изтриване на данни на Потребителя.
В никакъв случай няма да носим отговорност за който и да е от следните видове загуби или щети, произтичащи от или във връзка с използването на Услугата или тези Общи условия:
а) косвени или последващи загуби или щети (включително загуба на печалби, репутация, бизнес, договори, приходи или очаквани спестявания, дори ако сме уведомени за възможността от такива щети);
б) загуба или повреда на данни;
в) загуба или каквато и да е щета, която не произтича директно от нашето нарушение от тези Общи условия;
г) загуба или щета, която надвишава тази, която е причинена като пряк резултат от нарушението от наша страна на тези Общи условия (независимо дали сте в състояние за да докаже такава загуба или щета), или
д) загуба или щета, понесена от Вас в резултат на действия или бездействия от Ваша страна или трети страни или нашето задължение да спазваме приложимото законодателство, всяко действие или бездействие на държавен орган, авария, природно бедствие, стачка, блокада или друго подобно събитие.
Независимо от всички други противоречащи си разпоредби, които могат да се съдържат в тези Общи условия, нищо в тези Общи условия няма да ограничи нашата отговорност, произтичаща от наша измама или измамно невярно представяне, груба небрежност, умишлено неправомерно поведение, или доколкото такова ограничение или изключване не е разрешено от приложимото законодателство.
Нашата обща отговорност към Вас съгласно или във връзка с настоящите Общи условия по отношение на всички искове няма да надвишава общо сумата на таксите, платени от Вас на нас за Услугите през тримесечния период, непосредствено предхождащ събитието, пораждащо иск за отговорност, или ако не сте използвали Услугите в продължение на три (3) месеца, вашата средна месечна такса, умножена по три (3).
Потребителят няма право да прехвърля нито едно свое право или задължение по настоящите Общи Условия без предварително писмено съгласие на СИС Технология. От своя страна СИС Технология може, без предварително съгласие да прехвърли правата и задълженията си по настоящите Общи условия. Предвид гореизложеното, разпоредбите на настоящите Общи условия са задължителни и в сила не само за страните, но и за техни правоприемници. СИС Технология има право да изпълнява изцяло или част от настоящите условия чрез един или повече подизпълнители.
Настоящите Общи условия се тълкуват в съответствие с българското законодателство. В случай на спор или претенция, произтичащи от или свързани с настоящите Общи условия, или тяхно нарушение или тълкуване, страните ще се опитат да разрешат проблема доброволно на базата на взаимни отстъпки. При непостигането на споразумение, споровете се отнасят пред компетентния български съд, който има изключителна компетентност за решаване на всеки възникнал спор. За всички неуредени с настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.
Никоя страна няма да носи отговорност за забавяне на обработката или друго неизпълнение, причинено от такива събития като пожари, телекомуникационни или интернет повреди, повреди в електрозахранването, прекъсвания на електрозахранването, повреди на оборудването, трудови стачки, терористична атака, неизпълнение на доставчиците или доставчици или други причини, върху които съответната страна няма разумен контрол.
Независимо от гореизложеното, никоя страна не носи отговорност съгласно настоящите Общи условия в случаи на необичайни и непредвидими обстоятелства извън контрола на тази страна до степента, в която последствията от такива обстоятелства биха били неизбежни или когато страната е обвързана от други правни задължения, обхванати от законодателството на ЕС или националното законодателство.
Тези Общи условия и всички представляват цялото споразумение между вас и нас по отношение на предоставянето на Услугата. В случай на противоречие между настоящите Общи условия и всяко друго споразумение или политика, тези Общи условия ще имат предимство по отношение на предмета на тези Общи условия, освен ако не е посочено друго в тези Общи условия.
Освен ако не е изрично посочено тук, тези Общи условия описват цялата ни отговорност към Вас и Вашите средства за достъп и използване на Услугата. Ако някоя разпоредба от тези Общи условия (или част от нея) се счита за невалидна или неприложима съгласно приложимото право, тогава тя ще бъде променена и тълкувана, за да постигне целите на тази разпоредба във възможно най-голяма степен съгласно приложимото право, а останалите разпоредби ще останат в пълна сила и действие.
СИС Технология може да предоставя известия, изявления и други съобщения до Потребителя по електронна поща, публикуване на сайта си, или по пощата или чрез куриер.
Разпоредбите на настоящите Общи условия не се считат за авторство на която и да е страна.
Страните признават, че изискват настоящите Общи условия да се съставят на български език, като версията на български език се счита за оригинал, както и че всеки превод има само информационна стойност.